dinsdag 10 april 2012

Ufo-update

Het is vandaag de 10e, dus ufo-update-dag op mijn internetclub. Ik heb al maanden niet meer meegedaan met de update, maar nu moet het er toch maar weer eens van komen.

Ik heb verschillende projecten onder handen en het gevolg daarvan is, dat sommige projecten een beetje in de vergetelheid raken. Dat is toch jammer want een beetje aandacht zijn ze best wel waard. Vandaar de ufo-club. Want iedere maand een stukje is óók progressie!

Deze stitcheryquilt heb ik gemaakt in 2009. Nadat de top af was is hij een tijd blijven liggen. Vorig jaar heb ik er nog even flink aan gequilt nadat ik een workshop duimquilten bij Ted Storm had gevolgd, maar dat heb ik niet lang genoeg volgehouden. Dus hij gaat weer in de herkansing!

Zo ver was ik een paar maanden geleden:



Van het blok rechtsonder had ik al een klein stukje gequilt. Dat ziet er nu zo uit:



Ik moet nog wel vrijwel de gehele bloem langs de lijnen doorquilten. Daardoor komt de bloem veel mooier omhoog. Kijk, hier heb ik al een klein stukje langs het randje gedaan.


Deze quilt moet in 2012 toch echt af. Zo, dat heb ik gezegd! Ik ga nog maar gauw een eindje prikken.

Karin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten