maandag 1 oktober 2012

Blij

Lang geleden leende ik een boek over brood uit de bibliotheek. Uit dat boek leerde ik om zelf een zuurdesem te kweken en ik haalde er een overheerlijk recept voor kruidkoek uit. Wát een boek, dat wilde ik graag zelf hebben! Helaas, het was ‘out of print’.

Inmiddels had ik wel wat andere boeken van deze schrijfster gevonden (en gekocht). Ik was fan! Welk recept ik ook van haar probeerde, het was altijd een succes. In iedere nieuwe boekwinkel waar ik kwam keek ik tegen beter weten in toch bij de kookboeken, af en toe zocht ik eens op marktplaats, maar het door mij zo felbegeerde boek bleef onvindbaar. Tot vorige week. Toen vond ik het!

Ik heb geboden en ja hoor, het is voor mij! Het blijkt ook nog eens een puntgaaf exemplaar te zijn. Hoe blij kun je zijn? Héél blij!


Karin



Geen opmerkingen:

Een reactie posten