vrijdag 10 augustus 2012

Voorraad verslinden

Soms (lees: regelmatig) zie je iets moois wat je graag wilt maken. Je springt op je fiets, gaat het benodigide materiaal kopen en start vol enthousiasme het project. En dan blijkt het toch allemaal wat tegen te vallen, het project wordt niet wat je je er van voorgesteld had. Gevolg: het project wordt uitgehaald en het bolletje belandt in de bolletjesbak of de lapjes gaan op de stapel.

Enige tijd terug heb ik daarom al eens een half jaar een 'koop-time-out' genomen, alleen gebruikt wat ik al had. Oftewel "Use What You Have", in goed Nederlands "Voorraad Verslinden". Ik denk dat het zo geleidelijk aan weer tijd wordt om dat nog eens te doen.

Dus: vanaf heden verslind ik mijn voorraad. Tot 10 februari 2013 zal ik niets kopen. De enige uitzondering: als ik iets nodig heb om een bestaand project af te kunnen maken, dan mag ik het kopen. Ik koop geen materialen voor nieuw op te starten projecten!

Karin 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten