donderdag 10 mei 2018

De draad weer oppakken...

... letterlijk en figuurlijk wel te verstaan. Handwerken heeft lange tijd op een wat lager pitje gestaan, dus veel om over te schrijven was er niet. Zeker mijn quilts lagen helemaal stil, verder dan wat breien en haken ben ik de afgelopen anderhalf jaar niet gekomen.
Vorige week heb ik mijn Purple Delight tevoorschijn gehaald en ben begonnen met quilten. Dit gaat de UFO worden waar ik de komende tijd aan werk en traditioneel is het elke 10e van de maand UFO-updatedag. Vandaag dus.

De quilt was al in 2014 klaar, gedubbeld en wel, om vervolgens in de kast te belanden. Inmiddels zijn de eerste 12 vierkanten gequilt en ik dub nog over het al dan niet quilten van de kleine vierkantjes. Voorlopig concentreer ik me op de grote, over de rest neem ik in een later stadium wel een beslissing.


Karin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten