zaterdag 7 juli 2012

Alle goede dingen komen langzaam

Dat geldt ook voor mijn Birds of Paradise. Alle vormpjes van blok 1 zijn geknipt en omgeregen, sommigen hebben inmiddels hun definitieve plekje gevonden. De meeste anderen zijn op de ondergrond geregen, sommigen moeten het voorlopig met een speldje doen.

Even een overzichtje van het gehele blok. Boven in de hoeken moet ook nog wat komen, maar wat daar komt is nog even een verrassing (ook voor mij). Het is in ieder geval wel duidelijk dat de vreemde gedrochtjes die op het patroon staan er niet op komen.


De vaas en de ondergrond heb ik er zo even opgespeld om een beetje een idee te krijgen van het geheel, het ligt nog aardig schots en scheef zie ik wel.

En nog een paar detailfoto's.








 De groene rijgdraadjes ben ik niet vergeten. Die houden de voering van de witte stof op z'n plek en mogen blijven zitten tot na het quilten.

Ik wil de blokken random maken, zo houd ik het een beetje spannend welk blok aan de beurt is. Om te voorkomen dat ik de mooiste blokken eerst doe, trek ik lootjes... Het volgende blok dat aan de beurt is, is blok 5. Kan ik vast een beetje na gaan denken over de te gebruiken stofjes. ;)

Karin

1 opmerking:

  1. Best leuk eigenlijk om zo je voormalig weblog berichtjes nog een keer langs te zien komen!

    BeantwoordenVerwijderen